Contact Form

 

Enjoy my music journey PL02!

Playlist, Best Rock Ballads All Time, 40 Videos!
                I.M.M.A
International Music Member Association

Enjoy my music journey PL02!
Playlist, Ballads, 40 Videos
 
Μια παλιά μουσική
Σαν μπαλάντα κρυφή
Να γυρίσεις σου λέει
Κι η ματιά μου θολή
Μοιάζει μ’ ένα παιδί
Που σε ψάχνει και κλαίει.

Ώρες ώρες
Νιώθω πως μ’ αντικρίζεις
Κι όπως τότε
Σ’ αγαπώ, ψιθυρίζεις
Μα δε σ’ έχω
Και μου λείπεις ακόμα
Δεν ξεχνάω
Των ματιών σου το χρώμα.

Ό,τι ζήσαμε χθες
Στις δικές μας στιγμές
Στο μυαλό μου τις φέρνω
Στου καιρού τις σκιές
Είναι κάτι βραδιές
Που για σένα πεθαίνω.

Ώρες ώρες
Νιώθω πως μ’ αντικρίζεις
Κι όπως τότε
Σ’ αγαπώ, ψιθυρίζεις
Μα δε σ’ έχω
Και μου λείπεις ακόμα
Δεν ξεχνάω
Των ματιών σου το χρώμα.
 

Total comment

Author

John Tsipas

0   comments

Post a Comment

Cancel Reply