Contact Form

 

André Rieu - Un Amour D'été (A Summer Love)

                     I.M.M.A
International Music Member Association

Ένας δρόμος η ζωή μου χωματένιος
όλο πέτρες και λακκούβες συναντάνε
όσοι πάνω στο κορμί μου περπατάνε
ένας άνθρωπος μικρός και τιποτένιος

Χρώμα άσπρο η ψυχή μου δεν φοράει
όλο μαύρα ρούχα γύρω τυλιγμένα
αφού μπόρεσες να ζεις χωρίς εμένα
τώρα πια τίποτα δεν σε σταματάει

Σαλπάρεις πάντα κόντρα στους ανέμους
δίχως να θυμάσαι πότε να γυρίσεις
με αγάπη την ζωή σου κι αν γεμίσεις
μια ζωή θα τριγυρνάς με τους χαμένους

Νύχτωσε θαρρείς κι αυτό το ποίημα
εγώ ακόμα ναυαγός σ’ αυτό τον βράχο
κι αν κατάλαβες απόψε τι σου γράφω
πιο κοντά θα ‘ρθεις σε μένα ένα βήμα


André Rieu - Un Amour D'été (A Summer Love)

Total comment

Author

John Tsipas

0   comments

Post a Comment

Cancel Reply